Περισσότερες πληροφορίες: www.hunteraccessories.gr
Επικοινωνία: 213 0289110
Η εταιρία Hunter ιδρύθηκε το 1988 από δύο ανθρώπους με μεράκι και όρεξη για δημιουργία. Το αντικείμενο της εταιρίας κατά την γέννηση της ήταν το εισαγωγικό εμπόριο ειδών ταξιδίου καθώς και η εγχώρια κατασκευή δερμάτινων ειδών.
Πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά και ξεχωρίζει στο χώρο της τσάντας, τόσο λόγω της σχεδιαστικής καινοτομίας της όσο και λόγω της μεγάλης ποικιλίας των υλικών της σε πολλούς χρωματικούς συνδυασμούς της σύμφωνα πάντα με την τάση της μόδας.
Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς εντάσσει επιτυχώς στις συλλογές της αξεσουάρ όπως ζώνες, πορτοφόλια, είδη ταξιδιού, κλπ. Το 2004 προσθέτει και το γυναικείο υπόδημα. Όλα τα προϊόντα της εταιρείας Hunter κατασκευάζονται είτε από δέρμα είτε από συνθετικό υλικό.
Σήμερα η Hunter εξακολουθεί κατά κύριο λόγο να δραστηριοποιείται στο χώρο του εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου έχοντας αυξήσει την γκάμα των προϊόντων της (πάσης φύσεως αξεσουάρ: τσάντα, είδος ταξιδίου, αμπιγέ, πορτοφόλι, ομπρέλα, γάντι, ζώνη αλλά και το γυναικείο υπόδημα) φιλοδοξώντας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες που της δίνει το εμπορικό της δίκτυο στην Ελλάδα και εξωτερικό. Το τελευταίο αποτελείται από το μεγαλύτερο στο χώρο δίκτυο χονδρικής (πολλαπλή φυσική παρουσία σε κάθε νομό), καθώς και από ένα εξίσου δυναμικό και ολοένα αυξανόμενο δίκτυο λιανικής (11 ίδια κατ/τα, 10 franchise, 8 shops in a shop) κάτι όμως που θέλει να αναπτύξει και άλλο μέσω του franchise και των ιδιόκτητων καταστημάτων της.
Παράλληλα η εταιρία δραστηριοποιείται στην παραγωγή δερμάτινων ειδών με τις δικές της βιοτεχνίες, ενώ έχει ήδη κάνει τις κινήσεις της για την εισαγωγή της στον χώρο του προωθητικού – επιχειρηματικού δώρου με μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες.
Σε κάθε περίπτωση η Hunter με γνώμονα την κύρια ικανότητα να αφουγκράζεται τις ανάγκες και τις τάσεις της αγοράς και να υλοποιεί αντίστοιχες προτάσεις μόδας, φιλοδοξεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς προκειμένου να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες που έχουν προκύψει στο νέο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ο κύριος γνώμονας όμως παραμένει πάντα ο σεβασμός στον καταναλωτή και συνεργάτη.